Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomšů, Marek (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 83 s., 9 s. obr. priloh

Cover

LEADER 01851ntm a22005297u 4500
001 zp10637
041 |a cze 
100 1 |a Tomšů, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců 
246 |a Effects of marketing communications on acquiring clients in the time of global compatetittion of hypermarkets and shopping chains 
260 |c 2009 
300 |a 83 s., 9 s. obr. priloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a Komunikace 
653 |a Reklama 
653 |a Propagace 
653 |a Internet 
653 |a Přímý marketing 
653 |a Podpora prodeje 
653 |a Osobní prodej 
653 |a Maloobchod 
653 |a Vinotéka 
653 |a Víno 
653 |a Pálenka 
653 |a Marketing 
653 |a Communications 
653 |a Advertising 
653 |a Propagation 
653 |a Internet 
653 |a Direct marketing 
653 |a Sales promotions 
653 |a Personal selling 
653 |a Warehouse retailing 
653 |a Wine-shop 
653 |a Wine 
653 |a Brandy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10044  |y Plný text v Digitální knihovně UTB