Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šuch, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 72 s., 4 s. příloh

Cover

LEADER 01574ntm a22004097u 4500
001 zp10635
041 |a cze 
100 1 |a Šuch, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří 
246 |a Good and evil ones - categorial media view on the surreptitious advertising by disciplines, professions and faces 
260 |c 2009 
300 |a 72 s., 4 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011 
653 |a Reklama 
653 |a skrytá reklama 
653 |a media 
653 |a novináři 
653 |a public relations 
653 |a regulace 
653 |a samoregulace 
653 |a Advertising 
653 |a hidden advertising 
653 |a media 
653 |a journalists 
653 |a public relations 
653 |a regulation 
653 |a self-regulation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9638  |y Plný text v Digitální knihovně UTB