Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Steinerová, Ilona (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 76 s. a 34 s. příloh

Cover

LEADER 01719ntm a22004457u 4500
001 zp10632
041 |a cze 
100 1 |a Steinerová, Ilona  |4 dis 
245 1 0 |a Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína 
246 |a Position of image in corporate identity of organization - Municipal authority of Zlin 
260 |c 2009 
300 |a 76 s. a 34 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011 
653 |a corporate identity 
653 |a corporate design 
653 |a corporate communications 
653 |a firemní identita 
653 |a image 
653 |a firemní kultura 
653 |a firemní komunikace 
653 |a interní komunikace 
653 |a komunikační plán 
653 |a corporate identity 
653 |a corporate design 
653 |a corporate communications 
653 |a image 
653 |a company culture 
653 |a company communication 
653 |a internal communication 
653 |a plan of communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10245  |y Plný text v Digitální knihovně UTB