Identifikace konkurenční výhody multivitaminového produktu pro děti společnosti VITAR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Simerská, Helena (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 93 s., 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01677ntm a22004337u 4500
001 zp10628
041 |a cze 
100 1 |a Simerská, Helena  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace konkurenční výhody multivitaminového produktu pro děti společnosti VITAR 
246 |a Competitive Advantages Identification of Multivitamin Preparation for Childern of Vitar l.t.d. 
260 |c 2009 
300 |a 93 s., 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2014 
653 |a konkurenční strategie 
653 |a konkurenční výhoda 
653 |a identifikace konkurence 
653 |a marketing 
653 |a potravinový doplněk 
653 |a vitaminy 
653 |a vývoj produktu 
653 |a Vitar 
653 |a competetion strategy 
653 |a competetion advantages 
653 |a identification of competetion 
653 |a marketing 
653 |a food suplement 
653 |a vitamins 
653 |a develop of product 
653 |a Vitar 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9327  |y Plný text v Digitální knihovně UTB