Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Salajková, Miroslava (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 82 s.

Cover

LEADER 01689ntm a22004577u 4500
001 zp10627
041 |a cze 
100 1 |a Salajková, Miroslava  |4 dis 
245 1 0 |a Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj 
246 |a Advertisment as one of the instruments for generating over-consumption and permanently tenable development 
260 |c 2009 
300 |a 82 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019 
653 |a Ekologie 
653 |a trvale udržitelný rozvoj 
653 |a životní prostředí 
653 |a osvěta 
653 |a vzdělávání 
653 |a automobilismus 
653 |a emise 
653 |a ovzduší 
653 |a doprava 
653 |a Ecology 
653 |a permanently sustainable development 
653 |a environment 
653 |a enlightenment 
653 |a education 
653 |a motorism 
653 |a air pollution 
653 |a atmosphere 
653 |a transport 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9666  |y Plný text v Digitální knihovně UTB