Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rozehnalová, Ilona (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 109 s.

Cover

LEADER 01639ntm a22004097u 4500
001 zp10626
041 |a cze 
100 1 |a Rozehnalová, Ilona  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia 
246 |a The proposal for communication strategy of the firm Antikvariat a klub Fiducia 
260 |c 2009 
300 |a 109 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a komunikační strategie 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketingová situační analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a neziskový sektor 
653 |a Marketing communication 
653 |a communication strategy 
653 |a communication mix 
653 |a marketing situation analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing research 
653 |a non-profit-making sector 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7852  |y Plný text v Digitální knihovně UTB