Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Petrovics, Igor (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 80 s.

Cover

LEADER 01510ntm a22003857u 4500
001 zp10621
041 |a cze 
100 1 |a Petrovics, Igor  |4 dis 
245 1 0 |a Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností. 
246 |a Optimal marketing and communication mix for low-cost airlines. 
260 |c 2009 
300 |a 80 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Letecká doprava 
653 |a klasický letecký přepravce 
653 |a nízkonákladový letecký pře-pravce 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a cílová skupina 
653 |a Air transportation 
653 |a classic airlines 
653 |a low-cost airlines 
653 |a marketing mix 
653 |a communi-cation mix 
653 |a target audience 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8411  |y Plný text v Digitální knihovně UTB