Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lang, Josef (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 114 s.

Cover

LEADER 01710ntm a22004817u 4500
001 zp10614
041 |a cze 
100 1 |a Lang, Josef  |4 dis 
245 1 0 |a Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice 
246 |a Use of marketing communication to increase competitiveness of hospital 
260 |c 2009 
300 |a 114 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019 
653 |a zdravotnictví 
653 |a trh zdravotnických služeb 
653 |a zdravotní péče 
653 |a nemocnice 
653 |a pacient 
653 |a konkurence 
653 |a marketing 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a strategie 
653 |a řízení 
653 |a health system 
653 |a market of health services 
653 |a health care 
653 |a hospital 
653 |a patient 
653 |a competition 
653 |a marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a strategy 
653 |a management 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10456  |y Plný text v Digitální knihovně UTB