FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kopecký, Luboš (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01446ntm a22003617u 4500
001 zp10612
041 |a cze 
100 1 |a Kopecký, Luboš  |4 dis 
245 1 0 |a FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky 
246 |a FESTINA 2008 - Symbiosis of traditional approaches and new trends in the marketing campaign for the Swiss watches 
260 |c 2009 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039 
653 |a marketing 
653 |a nové trendy 
653 |a reklama 
653 |a kampaň 
653 |a hodinky 
653 |a marketing 
653 |a new trends 
653 |a advertisement 
653 |a campaign 
653 |a watch 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10153  |y Plný text v Digitální knihovně UTB