|
|
|
|
LEADER |
01446ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp10612 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kopecký, Luboš
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky
|
246 |
|
|
|a FESTINA 2008 - Symbiosis of traditional approaches and new trends in the marketing campaign for the Swiss watches
|
260 |
|
|
|c 2009
|
300 |
|
|
|a 67 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketingové komunikace
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketing Communications
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav marketingových komunikací
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a nové trendy
|
653 |
|
|
|a reklama
|
653 |
|
|
|a kampaň
|
653 |
|
|
|a hodinky
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a new trends
|
653 |
|
|
|a advertisement
|
653 |
|
|
|a campaign
|
653 |
|
|
|a watch
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Křížek, Zdeněk
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/10153
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|