Event marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hofman, Petra (Dissertant)
Other Authors: Prachař, Štěpán (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 75 s., 9 s. příloh

Cover

LEADER 01670ntm a22004577u 4500
001 zp10601
041 |a cze 
100 1 |a Hofman, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu 
246 |a Event marketing and its current position in communication mix 
260 |c 2009 
300 |a 75 s., 9 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2029 
653 |a event marketing 
653 |a event 
653 |a emoce 
653 |a komunikační mix 
653 |a event controlling 
653 |a efektivita 
653 |a komunikační nástroj 
653 |a BTL komunikace 
653 |a event marketingová agentura 
653 |a event marketing 
653 |a event 
653 |a emotions 
653 |a communication mix 
653 |a event controlling 
653 |a effectivity 
653 |a communication tool 
653 |a BTL communication 
653 |a event marketing agency 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10071  |y Plný text v Digitální knihovně UTB