Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hannichová, Eva (Dissertant)
Other Authors: Podlešák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
sem
Physical Description: 82 s.

Cover

LEADER 01770ntm a22004577u 4500
001 zp10600
041 |a cze 
100 1 |a Hannichová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti 
246 |a A company and its internet advertising - with accent of becoming more competitive 
260 |c 2009 
300 |a 82 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2029 
653 |a marketingový mix služeb 
653 |a komunikační mix 
653 |a mediální mix 
653 |a internetová komunikace 
653 |a internetový reklamní trh 
653 |a sem 
653 |a seo analýza 
653 |a display reklama 
653 |a nástroje měření webové prezentace 
653 |a services marketing mix 
653 |a communication mix 
653 |a media mix 
653 |a internet communication 
653 |a internet advertising market 
653 |a sem 
653 |a seo analysis 
653 |a display commercial 
653 |a measurement tools for web presentation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Podlešák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8474  |y Plný text v Digitální knihovně UTB