Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Friedrich, Lukáš (Dissertant)
Other Authors Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2009
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description107 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp10599
041 |a cze 
100 1 |a Friedrich, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou 
246 |a Sponsoring - significant part of the communication with target group 
260 |c 2009 
300 |a 107 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a sport 
653 |a rally 
653 |a sponzoring 
653 |a efektivita 
653 |a marketingová komunikace a nástroje marketingové komunikace 
653 |a sponzorský balíček 
653 |a Marketing communication 
653 |a instruments of the marketing communication 
653 |a sport 
653 |a rallye 
653 |a sponsorship 
653 |a effectivity 
653 |a sponsor pack 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10910  |y Plný text v Digitální knihovně UTB