Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Doležel, Michal (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 78 s.

Cover

LEADER 01393ntm a22003617u 4500
001 zp10596
041 |a cze 
100 1 |a Doležel, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Virální marketing - aplikace v sektoru neziskových organizací a etika propagace 
246 |a Ethic Code of Viral and Online Marketing and Utilization in NGO sector 
260 |c 2009 
300 |a 78 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a virální marketing 
653 |a online marketing 
653 |a word-of-mouth 
653 |a neziskové organizace 
653 |a etika 
653 |a viral marketing 
653 |a online marketing 
653 |a word-of-mouth 
653 |a non-profit organizations 
653 |a ethics 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10255  |y Plný text v Digitální knihovně UTB