Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Biedermannová, Zlata (Dissertant)
Other Authors: Navrátilová, Svatava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 81 s.

Cover

LEADER 01522ntm a22003857u 4500
001 zp10593
041 |a cze 
100 1 |a Biedermannová, Zlata  |4 dis 
245 1 0 |a Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny. 
246 |a Marketing communication comparison of TV Nova's and Prima TV's main news programme in the period of their transformation. 
260 |c 2009 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Zpravodajství 
653 |a TV Nova 
653 |a Prima TV 
653 |a sledovanost 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a krizová ko-munikace 
653 |a TV news 
653 |a TV Nova 
653 |a Prima TV 
653 |a rating 
653 |a marketing communication 
653 |a crisis communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Navrátilová, Svatava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10827  |y Plný text v Digitální knihovně UTB