Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Veverková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Ltd
Physical Description: 96 s., 9 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01424ntm a22003857u 4500
001 zp10587
041 |a cze 
100 1 |a Veverková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační kanály pro trh B2C v Barum Continental spol. s r.o. 
246 |a Communications channel of market B2C in Co. Barum Continental 
260 |c 2009 
300 |a 96 s., 9 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a média 
653 |a event marketing 
653 |a Barum Continental 
653 |a spol. s r.o 
653 |a Communication 
653 |a communications mix 
653 |a Media 
653 |a event marketing 
653 |a Barum Continental 
653 |a Ltd 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8713  |y Plný text v Digitální knihovně UTB