Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Svoboda, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 85 s.

Cover

LEADER 01460ntm a22003857u 4500
001 zp10579
041 |a cze 
100 1 |a Svoboda, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu 
246 |a Strategy of marketing communications of football clubs playing 1. Gambrinus league 
260 |c 2009 
300 |a 85 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a sport 
653 |a sportovní marketing 
653 |a fotbal 
653 |a fotbalové kluby 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a finanční krize 
653 |a sport 
653 |a sport marketing 
653 |a football 
653 |a football clubs 
653 |a marketing communication 
653 |a financial crisis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9093  |y Plný text v Digitální knihovně UTB