Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pěrušková, Vendula (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 94 s.

Cover

LEADER 01443ntm a22003857u 4500
001 zp10576
041 |a cze 
100 1 |a Pěrušková, Vendula  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu 
246 |a Marketing communications of special department store 
260 |c 2009 
300 |a 94 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a Neoluxor 
653 |a marketingové šetření 
653 |a analýza 
653 |a obchodní dům 
653 |a knihy 
653 |a marketing communication 
653 |a Neoluxor 
653 |a marketing research 
653 |a analysis 
653 |a department store 
653 |a books 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9540  |y Plný text v Digitální knihovně UTB