Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Navarová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 92 s.

Cover

LEADER 01759ntm a22004577u 4500
001 zp10573
041 |a cze 
100 1 |a Navarová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice 
246 |a Female oriented marketing activities of the Merida brand in the Czech Republic 
260 |c 2009 
300 |a 92 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039 
653 |a Klíčová slova: Projekt 
653 |a propagace 
653 |a produkt 
653 |a cyklistický průmysl 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketingový komunikační mix 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a nákupní chování 
653 |a Keywords: Project 
653 |a promotion 
653 |a product 
653 |a cycling industry 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing research 
653 |a marketing communicational mix 
653 |a consumer behaviour 
653 |a shopping behaviour 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10835  |y Plný text v Digitální knihovně UTB