Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janoušková, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Podlešák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 119 s.

Cover

LEADER 01465ntm a22004097u 4500
001 zp10559
041 |a cze 
100 1 |a Janoušková, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv působení reklamního sdělení na specifické cílové skupiny 
246 |a The influence of advertising message to particular target groups. 
260 |c 2009 
300 |a 119 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a reklama 
653 |a cílová skupina 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a etika v reklamě 
653 |a média 
653 |a teenageři 
653 |a senioři 
653 |a advertisement 
653 |a target group 
653 |a marketing research 
653 |a edic of advertisement 
653 |a media 
653 |a teenagers 
653 |a seniors 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Podlešák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9145  |y Plný text v Digitální knihovně UTB