LEADER 01789ntm a22004097u 4500
001 zp10545
041 |a eng 
100 1 |a Zezulková, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Barack Obama's Election Campaigning 2008 
246 |a Barack Obama's Election Campaigning 2008 
260 |c 2009 
300 |a 143 s., 51 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Politický a volební systém v USA 
653 |a volební kampaně ve Spojených státech 
653 |a marketingové komunikace a polický marketing v amerických volebních kampaních 
653 |a volby 2008 
653 |a volební kampaň Baracka Obamy 
653 |a strategie orientace na kandidáta 
653 |a profesionalita volebního štábu 
653 |a US political system 
653 |a election campaigning in the United States of America 
653 |a marketing communications and political marketing in US election campaigns 
653 |a election 2008 
653 |a Barack Obama's election campaign 
653 |a candidate-centred campaign strategy 
653 |a professionalism of campaign staff 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10065  |y Plný text v Digitální knihovně UTB