Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zapletalová, Anna (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 51 s.

Cover

LEADER 01400ntm a22003857u 4500
001 zp10544
041 |a cze 
100 1 |a Zapletalová, Anna  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy 
246 |a Marketing comunications influence on eating disorders 
260 |c 2009 
300 |a 51 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Nemoci poruch příjmu potravy 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a modelka 
653 |a ideál krásy 
653 |a žena 
653 |a vliv 
653 |a Eating disorders 
653 |a marketing communications 
653 |a fashion model 
653 |a beauty ideal 
653 |a woman 
653 |a influence 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8883  |y Plný text v Digitální knihovně UTB