PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vlčková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors Svoboda, Václav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2009
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description63 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp10540
041 |a cze 
100 1 |a Vlčková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech 
246 |a PR strategy of brand Kleenex and its publicity potential in selected titels 
260 |c 2009 
300 |a 63 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a PR strategie 
653 |a komunikační strategie 
653 |a media relations 
653 |a press relations 
653 |a publicita 
653 |a Kleenex 
653 |a značka 
653 |a PR strategy 
653 |a communications strategy 
653 |a media relations 
653 |a press relations 
653 |a publicity 
653 |a Kleenex 
653 |a brand 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Svoboda, Václav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8283  |y Plný text v Digitální knihovně UTB