Motiv koně v reklamě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Velísková, Vendula (Dissertant)
Other Authors: Podlešák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 63 s.

Cover

LEADER 01181ntm a22002657u 4500
001 zp10538
041 |a cze 
100 1 |a Velísková, Vendula  |4 dis 
245 1 0 |a Motiv koně v reklamě 
246 |a Theme of horse in advertising 
260 |c 2009 
300 |a 63 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a kůň v reklamě reklama kůň analýza reklamního sdělení sémiotika motiv koně 
653 |a horse in advertising advertising analyse of the advertising communication semiotics theme of horse 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Podlešák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10141  |y Plný text v Digitální knihovně UTB