Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sklenářová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 65 s., 9 s. příloh

Cover

LEADER 01350ntm a22003617u 4500
001 zp10533
041 |a cze 
100 1 |a Sklenářová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull 
246 |a Comparison of Semtex and Red Bull event marketing strategies? 
260 |c 2009 
300 |a 65 s., 9 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Event 
653 |a Event marketing 
653 |a Red Bull 
653 |a Semtex 
653 |a Marketingové komunikace 
653 |a Event 
653 |a Event marketing 
653 |a Red Bull 
653 |a Semtex 
653 |a Marketing communications 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9866  |y Plný text v Digitální knihovně UTB