Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sachr, Jan (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
USA
U.S
car
Physical Description: 65 s.

Cover

LEADER 01346ntm a22003377u 4500
001 zp10531
041 |a cze 
100 1 |a Sachr, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti. 
246 |a Communication automobile manufacturers in the United States through print ads in the segment of sports cars from 1964 to present 
260 |c 2010 
300 |a 65 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a analýza 
653 |a USA 
653 |a automobil 
653 |a inzerce 
653 |a Analysis 
653 |a U.S 
653 |a car 
653 |a advertisements 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14518  |y Plný text v Digitální knihovně UTB