Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klemš, Milan (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 52 s., 5 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01314ntm a22003137u 4500
001 zp10515
041 |a cze 
100 1 |a Klemš, Milan  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound 
246 |a Marketing Communications of Music Festival Taste of Sound 
260 |c 2009 
300 |a 52 s., 5 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011 
653 |a Hudební festival 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a elektronická hudba 
653 |a Music festival 
653 |a marketing communications 
653 |a electronic music 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8753  |y Plný text v Digitální knihovně UTB