Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kafková, Jaroslava (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
CSR
Physical Description: 56 s., 5 s. příloh

Cover

LEADER 01409ntm a22003497u 4500
001 zp10511
041 |a cze 
100 1 |a Kafková, Jaroslava  |4 dis 
245 1 0 |a Společenská odpovědnost firmy a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele 
246 |a Corporate social responsibility and its consumer's purchase decision 
260 |c 2009 
300 |a 56 s., 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a společenská odpovědnost firem 
653 |a CSR 
653 |a nákupní chování 
653 |a nákupní rozhodování 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a corporate social responsibility 
653 |a CSR 
653 |a purchase decisions 
653 |a consumer behavior 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10748  |y Plný text v Digitální knihovně UTB