Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Karlík, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Dvořáková, Miroslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 80 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01429ntm a22003377u 4500
001 zp10447
041 |a cze 
100 1 |a Karlík, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace 
246 |a The analysis of a new product developement and commercialization in LINEA NIVNICE PLC 
260 |c 2009 
300 |a 80 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Vývoj nového produktu 
653 |a zavedení nového výrobku na trh 
653 |a průzkum trhu 
653 |a testování výrobku 
653 |a Keywords: development of new product 
653 |a introduction of the new product on market 
653 |a market research 
653 |a testing procedure of the product 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dvořáková, Miroslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8544  |y Plný text v Digitální knihovně UTB