Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Strouhalová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Antal, Igor (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 68 s., 14 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01439ntm a22003857u 4500
001 zp10424
041 |a cze 
100 1 |a Strouhalová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová analýza produktu životní pojištění v České pojišťovně a.s. 
246 |a Marketing Analysis of the Product 'Life Insurance' in Česká pojišťovna a.s. 
260 |c 2009 
300 |a 68 s., 14 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a pojištění 
653 |a pojistný trh 
653 |a pojišťovna 
653 |a pojišťovnictví 
653 |a SWOT analýza 
653 |a životní pojištění 
653 |a insurance 
653 |a insurance market 
653 |a insurance company 
653 |a insurance system 
653 |a SWOT analysis 
653 |a life insurance 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Antal, Igor  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9811  |y Plný text v Digitální knihovně UTB