Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s.r.o. jako marketingového komunikačního nástroje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Suchá, Eva (Dissertant)
Other Authors: Zbořilová, Lucie (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 97 s., 18 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01483ntm a22003617u 4500
001 zp10394
041 |a cze 
100 1 |a Suchá, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s.r.o. jako marketingového komunikačního nástroje 
246 |a The analysis and proposal for the structure of company publications at Meopta-optika Ltd as a marketing communication instrument 
260 |c 2009 
300 |a 97 s., 18 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a public relations 
653 |a vnitropodniková komunikace 
653 |a zaměstnanci 
653 |a firemní periodikum 
653 |a struktura novin 
653 |a public relations 
653 |a internal communication 
653 |a employees 
653 |a company publication 
653 |a structure of paper 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zbořilová, Lucie  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10814  |y Plný text v Digitální knihovně UTB