Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Škarpichová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Daňová, Dana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 60 s., 6 s. příloh

Cover

LEADER 01410ntm a22003617u 4500
001 zp10390
041 |a cze 
100 1 |a Škarpichová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje 
246 |a Analysis of publicity of turist areas in Zlin region 
260 |c 2009 
300 |a 60 s., 6 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2018 
653 |a Klíčová slova: propagace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a Zlínský kraj 
653 |a Východní Morava 
653 |a dotazník 
653 |a Keywords: promotion 
653 |a tools of the marketing communication 
653 |a Zlín region 
653 |a East Moravia 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Daňová, Dana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8755  |y Plný text v Digitální knihovně UTB