Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Stiborová, Marcela (Dissertant)
Other Authors: Starý, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 70 s. , 13 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01325ntm a22003137u 4500
001 zp10362
041 |a cze 
100 1 |a Stiborová, Marcela  |4 dis 
245 1 0 |a Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s. 
246 |a Evaluation efficiency of implementation ISO 9001 standard in the company Samohýl MB, a.s. regarding to controlling of service. 
260 |c 2009 
300 |a 70 s. , 13 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Finanční řízení podniku 
500 |a Studijní obor: Financial management of enterprises 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a norma ISO 9001:2000 
653 |a certifikace 
653 |a audit 
653 |a ISO standard 
653 |a certification 
653 |a audit 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Starý, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11015  |y Plný text v Digitální knihovně UTB