Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Frk, Štěpán (Dissertant)
Other Authors: Moodie, Lindsey (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 81 s., 9 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01317ntm a22003377u 4500
001 zp10328
041 |a eng 
100 1 |a Frk, Štěpán  |4 dis 
245 1 0 |a Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science 
246 |a Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science 
260 |c 2008 
300 |a 81 s., 9 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 22.08.2010 
653 |a průzkum spokojenosti zákazníků 
653 |a dotazník 
653 |a online průzkum 
653 |a služby 
653 |a customer satisfaction survey 
653 |a questionnaire 
653 |a online survey 
653 |a service 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Moodie, Lindsey  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7106  |y Plný text v Digitální knihovně UTB