Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti "ZON" spol. s r.o. na trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nováková, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 89 s., 29 s. příloh

Cover

LEADER 01406ntm a22003377u 4500
001 zp1024
041 |a eng 
100 1 |a Nováková, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti "ZON" spol. s r.o. na trhu 
246 |a Proposed marketing communication strategies for "ZON" s r.o. to improve the market positioning of it´s Cimo product 
260 |c 2005 
300 |a 89 s., 29 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a projekt 
653 |a "ZON" spol. s r.o 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing research 
653 |a project 
653 |a "ZON" spol. s r.o 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35846  |y Plný text v Digitální knihovně UTB