Komparace přístupů k problémovým jedincům ve školství Francie a ČR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šimara, Petr (Dissertant)
Other Authors: Sýkora, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 51 s.

Cover

LEADER 01317ntm a22003617u 4500
001 zp1016175
041 |a cze 
100 1 |a Šimara, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Komparace přístupů k problémovým jedincům ve školství Francie a ČR 
246 |a Comparison of approaches to problem individuals in France and the Czech Republic Education 
260 |c 2009 
300 |a 51 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Institut mezioborových studií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Systém vzdělávání 
653 |a Komparace 
653 |a Problémové dítě 
653 |a Dysfunkce 
653 |a Integrace 
653 |a System of education 
653 |a Comparation 
653 |a Problematic children 
653 |a Dysfunction 
653 |a Integration 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Sýkora, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9738  |y Plný text v Digitální knihovně UTB