LEADER 01727ntm a22004817u 4500
001 zp1016169
041 |a cze 
100 1 |a Střelecký, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Studijní styly a efektivnost učení u žáků různých věkových skupin 
246 |a Learning styles and effectiveness of learning for pupils of different ages 
260 |c 2010 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Institut mezioborových studií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Učení 
653 |a kognitivní styly 
653 |a styly učení 
653 |a taktiky učení 
653 |a strategie učení 
653 |a ovlivňování stylu učení 
653 |a řízené učení 
653 |a autoregulace učení 
653 |a efektivnost učení 
653 |a motivace 
653 |a myšlenkové a tvůrčí dovednosti 
653 |a ?Learning 
653 |a cognitive styles 
653 |a learning styles 
653 |a learning tactics 
653 |a learning strategies influence learning style 
653 |a learning-driven 
653 |a self-learning 
653 |a learning effectiveness 
653 |a motivation and creative thinking skills 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Poledňová, Ivana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11612  |y Plný text v Digitální knihovně UTB