Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kühnová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Mazánková, Libuše (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 54 s.

Cover

LEADER 01571ntm a22004217u 4500
001 zp1016074
041 |a cze 
100 1 |a Kühnová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností 
246 |a Alternative teaching methods and their importance for the development of social skills. 
260 |c 2009 
300 |a 54 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Institut mezioborových studií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Školská reforma 
653 |a rámcový vzdělávací program 
653 |a klíčové kompetence 
653 |a řešení problémů 
653 |a kooperativní vyučování 
653 |a otevřené vyučování 
653 |a problémové vyučování 
653 |a School reform 
653 |a general education program 
653 |a key competency 
653 |a problem 
653 |a solving problems 
653 |a cooperative teaching 
653 |a open teaching 
653 |a problem-based teaching 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Mazánková, Libuše  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8013  |y Plný text v Digitální knihovně UTB