|
|
|
|
LEADER |
02204ntm a22006737u 4500 |
001 |
zp1015919 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kristejnová, Iveta
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Šikanování na Základních školách okresu Rychnov nad Kněžnou jako sociálně - pedagogický problém
|
246 |
|
|
|a Bullying at regional Rychnov nad Kněžnou basic schools as a social and pedagogical problem
|
260 |
|
|
|c 2009
|
300 |
|
|
|a 99s. (51 300 znaků), 14 s. př
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a šikana
|
653 |
|
|
|a formy šikany
|
653 |
|
|
|a typy šikany
|
653 |
|
|
|a slovní agrese
|
653 |
|
|
|a fyzická agrese
|
653 |
|
|
|a příčiny šikany
|
653 |
|
|
|a aktéři šikany
|
653 |
|
|
|a agresor
|
653 |
|
|
|a oběť
|
653 |
|
|
|a dynamika šikanování
|
653 |
|
|
|a skupinové normy
|
653 |
|
|
|a nesvobodné jednání
|
653 |
|
|
|a metodika první pomoci
|
653 |
|
|
|a pedagog
|
653 |
|
|
|a stadium šikanování
|
653 |
|
|
|a prevence
|
653 |
|
|
|a intervence
|
653 |
|
|
|a výzkum
|
653 |
|
|
|a Bullying
|
653 |
|
|
|a forms of bullying
|
653 |
|
|
|a types of bullying
|
653 |
|
|
|a verbal aggression
|
653 |
|
|
|a physical aggression
|
653 |
|
|
|a causes of bullying
|
653 |
|
|
|a culprit of bullying
|
653 |
|
|
|a aggressor
|
653 |
|
|
|a victim
|
653 |
|
|
|a dynamics of bullying
|
653 |
|
|
|a group standards
|
653 |
|
|
|a acting under the pressure
|
653 |
|
|
|a the methodology of the first help
|
653 |
|
|
|a teacher
|
653 |
|
|
|a phases of bullying
|
653 |
|
|
|a prevention
|
653 |
|
|
|a intervention
|
653 |
|
|
|a survey
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Kraus, Blahoslav
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/9502
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|