|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp1015802 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Frolda, Lubomír
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Celoživotní vzdělávání úředníků jako výchovný cíl interního působení státní správy
|
| 246 |
|
|
|a Life-long education of clerks as a pedagogical objective of state administration internal impact
|
| 260 |
|
|
|c 2009
|
| 300 |
|
|
|a 100 s., 4 s. text. příloh
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Byrokracie
|
| 653 |
|
|
|a Celoživotní vzdělávání
|
| 653 |
|
|
|a Další vzdělávání
|
| 653 |
|
|
|a Historie státní správy
|
| 653 |
|
|
|a Kodex etiky zaměstnanců ve veřejné správě
|
| 653 |
|
|
|a Marketing vzdělávání dospělých
|
| 653 |
|
|
|a Správní úřady
|
| 653 |
|
|
|a Státní správa
|
| 653 |
|
|
|a Úředník
|
| 653 |
|
|
|a Územní samosprávné celky
|
| 653 |
|
|
|a Veřejná správa
|
| 653 |
|
|
|a Vzdělávací programy
|
| 653 |
|
|
|a Vzdělávání dospělých
|
| 653 |
|
|
|a Vzdělávání úředníků
|
| 653 |
|
|
|a Bureaucracy
|
| 653 |
|
|
|a Life-long education
|
| 653 |
|
|
|a Further education
|
| 653 |
|
|
|a History of State administration
|
| 653 |
|
|
|a Ethical code of public administration employees
|
| 653 |
|
|
|a Marketing of adult education
|
| 653 |
|
|
|a Administrative offices
|
| 653 |
|
|
|a State administration
|
| 653 |
|
|
|a Clerk
|
| 653 |
|
|
|a District self-administration units
|
| 653 |
|
|
|a Public administration
|
| 653 |
|
|
|a Educational programs
|
| 653 |
|
|
|a Adult education
|
| 653 |
|
|
|a Education of clerks
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Svoboda, Ivo
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/11055
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|