Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kulhajová, Dagmar (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
aim
Physical Description: 95 s., 11s. příloh

Cover

LEADER 01615ntm a22004457u 4500
001 zp1011
041 |a cze 
100 1 |a Kulhajová, Dagmar  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny 
246 |a Project of marketing communication in the company Lázně Velké Losiny 
260 |c 2005 
300 |a 95 s., 11s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015 
653 |a analýza 
653 |a diplomová práce 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a projekt 
653 |a reklama 
653 |a služby 
653 |a cíl 
653 |a společnost Lázně Velké Losiny 
653 |a zlepšení 
653 |a analyse 
653 |a master thesis 
653 |a marketing communication 
653 |a project 
653 |a company Lázně Velké Losiny 
653 |a aim 
653 |a improvement 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35834  |y Plný text v Digitální knihovně UTB