|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp1006450 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Cardová, Markéta
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Význam modelových situací pro formování profesních dovedností policistů České republiky
|
| 246 |
|
|
|a Significance of situations simulation to formatting professional skills of policemen in the Czech Republic
|
| 260 |
|
|
|c 2007
|
| 300 |
|
|
|a 49 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a učení
|
| 653 |
|
|
|a vnímání
|
| 653 |
|
|
|a prožitek
|
| 653 |
|
|
|a policista
|
| 653 |
|
|
|a profesní dovednosti
|
| 653 |
|
|
|a modelové situace
|
| 653 |
|
|
|a modelování
|
| 653 |
|
|
|a hraní rolí
|
| 653 |
|
|
|a zpětná vazba
|
| 653 |
|
|
|a sebekontrola
|
| 653 |
|
|
|a komunikace
|
| 653 |
|
|
|a sociální vztahy
|
| 653 |
|
|
|a learning
|
| 653 |
|
|
|a perception
|
| 653 |
|
|
|a experience
|
| 653 |
|
|
|a policeman
|
| 653 |
|
|
|a profession skills
|
| 653 |
|
|
|a model situation
|
| 653 |
|
|
|a modeling
|
| 653 |
|
|
|a role playing
|
| 653 |
|
|
|a feedback
|
| 653 |
|
|
|a self-control
|
| 653 |
|
|
|a communication
|
| 653 |
|
|
|a social relations
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Šnitr, Jan
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/3538
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|