Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Král, Ondřej (Dissertant)
Other Authors Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2005
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description65 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp1005
041 |a cze 
100 1 |a Král, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever 
246 |a Project work with a FMCG company to develop strategies to keep the market share of their premier brands against private brands owned by super-market chains 
260 |c 2005 
300 |a 65 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2010 
653 |a obchodní řetězce 
653 |a značka 
653 |a pozice na trhu 
653 |a super-market chains 
653 |a premier brand 
653 |a market share 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35828  |y Plný text v Digitální knihovně UTB