|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp1005 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Král, Ondřej
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
|
| 246 |
|
|
|a Project work with a FMCG company to develop strategies to keep the market share of their premier brands against private brands owned by super-market chains
|
| 260 |
|
|
|c 2005
|
| 300 |
|
|
|a 65 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a marketing
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Marketing
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
| 506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2010
|
| 653 |
|
|
|a obchodní řetězce
|
| 653 |
|
|
|a značka
|
| 653 |
|
|
|a pozice na trhu
|
| 653 |
|
|
|a super-market chains
|
| 653 |
|
|
|a premier brand
|
| 653 |
|
|
|a market share
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Kozák, Vratislav
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/35828
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|