|
|
|
|
LEADER |
02213ntm a22006377u 4500 |
001 |
zp1004262 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Minaříková, Lenka
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Brněnská dimenze evropanství
|
246 |
|
|
|a Brno Dimension of the Europeanship
|
260 |
|
|
|c 2007
|
300 |
|
|
|a 55 s., 17 s. obr. příloh
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a člověk
|
653 |
|
|
|a prostředí
|
653 |
|
|
|a časoprostorová dimenze
|
653 |
|
|
|a evropanství
|
653 |
|
|
|a sousedství
|
653 |
|
|
|a lidství
|
653 |
|
|
|a identita
|
653 |
|
|
|a město Brno a jeho genius loci
|
653 |
|
|
|a emocionální vzdálenosti
|
653 |
|
|
|a antipatie
|
653 |
|
|
|a sympatie
|
653 |
|
|
|a komunikace a cizojazyčné kompetence
|
653 |
|
|
|a sdílení kulturních hodnot
|
653 |
|
|
|a globální kontext a integrační trendy
|
653 |
|
|
|a význam rozvoje společného dědictví
|
653 |
|
|
|a potřeba dalšího poznávání
|
653 |
|
|
|a koncepční celoživotní humanistické výchovy a vzdělání s aktuálním akcentem
|
653 |
|
|
|a human being
|
653 |
|
|
|a environment
|
653 |
|
|
|a dimension throughout the time and space
|
653 |
|
|
|a Europeanship
|
653 |
|
|
|a neighbourship
|
653 |
|
|
|a humanity
|
653 |
|
|
|a identity
|
653 |
|
|
|a the town of Brno and its genius loci
|
653 |
|
|
|a emotional proximities
|
653 |
|
|
|a antipathy and sympathy
|
653 |
|
|
|a communication and
|
653 |
|
|
|a foreign language competences
|
653 |
|
|
|a sharing cultural values
|
653 |
|
|
|a global context and integration trends
|
653 |
|
|
|a importance of cultivating common heritage
|
653 |
|
|
|a needs in further studying
|
653 |
|
|
|a conceptual humanistic long life education and its topical accent
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Rogožanová, Lenka
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/3639
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|