Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Alexandra Valentová - ZIF využitím nástrojů marketingového řízení

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kopúnová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 81 s.

Cover

LEADER 01831ntm a22004817u 4500
001 zp1004
041 |a cze 
100 1 |a Kopúnová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Alexandra Valentová - ZIF využitím nástrojů marketingového řízení 
246 |a Project of competitivenes increasing of Alexandra Valentova - ZIF by using marketing-management tools 
260 |c 2005 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2010 
653 |a marketing 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a konkurenční výhoda 
653 |a marketingové řízení 
653 |a marketingový mix 
653 |a swot analýza 
653 |a marketing ve stavebnictví 
653 |a dodavatelé 
653 |a odběratelé 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketing 
653 |a competitiveness 
653 |a competitive advantages 
653 |a marketing control 
653 |a marketingový mix 
653 |a swot analysis 
653 |a marketing of building industry 
653 |a suppliers 
653 |a customers 
653 |a marketingová comunication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35827  |y Plný text v Digitální knihovně UTB