Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Konvalinová, Iva (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 75 s., 2 s. příloh.

Cover

LEADER 01567ntm a22004337u 4500
001 zp1003
041 |a cze 
100 1 |a Konvalinová, Iva  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice 
246 |a Project of improve of marketing mix joint-stock company Agrovykup, Moravske Budejovice 
260 |c 2005 
300 |a 75 s., 2 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový mix 
653 |a Projekt zlepšení marketingového mixu 
653 |a Analýza marketingového mixu 
653 |a Produkt 
653 |a Distribuce 
653 |a Místo 
653 |a Propagace 
653 |a Cena 
653 |a Marketing mix 
653 |a Project of improvement of marketing mix 
653 |a Analyses of marketing mix 
653 |a Product 
653 |a Distribution 
653 |a Place 
653 |a Promotion 
653 |a Price 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35826  |y Plný text v Digitální knihovně UTB