Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kolář, Ivo (Dissertant)
Other Authors: Vitková, Romana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 89 s., 15 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01712ntm a22003857u 4500
001 zp1001
041 |a cze 
100 1 |a Kolář, Ivo  |4 dis 
245 1 0 |a Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o. 
246 |a The Marketing Communication Project in the Waste Management Area as a Tool for building up the Proportion of the sorted out Components out of the Municipal Waste in Technické služby Zlín, s.r.o. 
260 |c 2005 
300 |a 89 s., 15 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a odpadové hospodářství 
653 |a Technické služby Zlín 
653 |a s. r. o. 
653 |a tříděný odpad 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Waste Management 
653 |a Technické služby Zlín 
653 |a s. r. o. 
653 |a Sorted out Waste 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vitková, Romana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35824  |y Plný text v Digitální knihovně UTB