Sportovní marketing CSR a sponzoring

Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kunz, Vilém
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2018
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-0560-1
978-80-247-3772-0
Physical Description: 1 online zdroj (176 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01301nam a2200289 i 4500
001 bkp9742
003 CZ-prgp
005 20180612153258.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 180612s2018 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-271-0560-1  |c 269 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-3772-0  |c 229 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Kunz, Vilém 
245 1 0 |a Sportovní marketing  |b CSR a sponzoring  |c Vilém Kunz 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2018 
300 |a 1 online zdroj (176 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu. 
650 0 4 |a Sport 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Podnikání a management 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/sportovni-marketing-4505/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID