Sportovní marketing CSR a sponzoring

Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kunz, Vilém
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2018
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-0560-1
978-80-247-3772-0
Physical Description: 1 online zdroj (176 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu.
ISBN: 978-80-271-0560-1
978-80-247-3772-0