Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujícíc...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lošťáková, Hana
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2017
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-0419-2
978-80-271-9799-6
978-80-271-9798-9
Physical Description: 1 online zdroj (320 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01482nam a2200301 i 4500
001 bkp9598
003 CZ-prgp
005 20170831195717.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170831s2017 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-271-0419-2  |c 399 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-271-9799-6  |c 339 Kč  |q (online ; epub) 
020 |a 978-80-271-9798-9  |c 339 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Lošťáková, Hana 
245 1 0 |a Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu  |c Hana Lošťáková 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2017 
300 |a 1 online zdroj (320 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Obchod a prodej 
650 0 4 |a Podnikání a management 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/nastroje-posilovani-vztahu-se-zakazniky-na-b2b-trhu-3115/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID