Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujícíc...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lošťáková, Hana
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2017
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-0419-2
978-80-271-9799-6
978-80-271-9798-9
Physical Description: 1 online zdroj (320 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
ISBN: 978-80-271-0419-2
978-80-271-9799-6
978-80-271-9798-9